2011. szeptember 25., vasárnap

Nagyon szép Kismama együttes (barna kord) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Nagyon szép kismama együttes (tunika és nadrág együtt)
Méretét saccolom, cimke szerint kézzel S-es van írva, de attól nagyobb vagyok alapból, kb. 40-re saccolom, de 38-42 méretre lehet megfelelő, de pont ezért lemértem. Kérdezz bátran ha még van kérdésed.
Anyaga: kord, a képektől szerintem az életben sokkal szebb, csak a kordot elég nehéz fotózni, hogy ne csillogjon vissza, szóval tényleg szép, hibátlan az állapota
Színe: Barna, szélein narancssárga szegéllyel.
Pocaknál sokat tud engedni, ebben mentem szülni, és ebben is jöttem haza utána.
Állítható a gumírozott derékrész, és elöl rugalmas pamut anyag van
Nagyon szerettem, mert az alja fel is hajtható, így igazán kihasználható. Ősztől tavaszig végig hordható, kényelmes akár hétköznapi viseletként, munkahelyre... csizmával...
Méretek:
Nadrág:
Hossza üleptől: 82 cm
Teljes hossza: 112 cm
Derékbőség: kb. 80-120 cm-ig nyúlik
Felső:
Hossza hónaljtól 47 cm
Pántja állítható
59 cm hosszú a pánt gombjától
Mellbőség hónaljnál 86 cm
Kismama boltban vettem, magyar termék, eredeti ára 15 e Ft felett volt



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-25 20:37
. Nagyon szép Kismama együttes (barna kord) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft